القائمة الرئيسية

الصفحات

Redmi note 9 pro mi account redmove

remove mi account redmi note 9 pro | frp redmi note 9 pro

Remove mi account redmi note 9 pro without vpn after remove bootloader  .locked or unlocked
Redmi note 9 pro

Mi account +FRP Redmi note 9 pro

 (curtana) unlocked bootloader no need vpn after bypassed only gust flash file.

Xiaomi Redmi note 9 pro mi account and frp miui 12
Details :-
Phone
Redmi note 9 pro
Usefor :-
Remove mi account and frp no reback after connect internet no need vpn

File Miui Ver:-
MIUI V12 [Global]     
                                 
Country :-
Global

How to use :
•connect test point aftt that connect device to pc via usb cable.
• now you need to flash firmware with chimera tool or umt box or any other box supported flash redmi test point mode.
° no need to unlock bootloader befour flash.

Reactions:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

إترك تعليق في حال واجهت أي مشكلة في الروابط أو في التطبيق ، كما يمكنك ترك تعليق إذا كنت تريد أن نقوم بعمل موضوع معين ... وإذا استفدت من الشرح يمكنك ترك تعليق مشجع